Job 313 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Officer


Functie



Onze klant biedt veiligheidsoplossingen aan op het vlak van permanente bewaking, mobiele bewaking, luchthavenbewaking en alarmcentrales. Hun klanten zijn actief in de meest uiteenlopende domeinen (industrie, retail, overheid, gezondheidszorg, chemie, transport,) en dankzij hun jarenlange ervaring behoren ze tot de absolute top in hun sector.


Jobomschrijving

Opzoek naar een nieuwe uitdaging in Diegem? Om het team hier te versterken zoeken ze een Customer Care Officer . Interesse in deze job? Solliciteer dan nu!   Als front like agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen hebben over elektronische beveiligingsproducten en -diensten.  Hieronder een greep uit jouw takenpakket:

  • Je communiceert met klanten via telefoon en e-mail.
  • Vragen en problemen van klanten worden zorgvuldig geregistreerd in gegeven systemen. Je probeert eerst zelf het probleem op te lossen voordat je het doorstuurt naar een andere afdeling.
  • Je neemt proactief contact op met klanten om problemen te voorkomen.
  • Bij de opstart van nieuwe klanten werk je samen met interne afdelingen en zorg je ervoor dat alle procedures correct worden gevolgd om aan hun behoeften te voldoen.
  • Daarnaast denk je na over manieren om de kwaliteit van onze dienstverlening aan klanten te verbeteren en de efficiëntie van het team te optimaliseren.

Jouw profiel

.

Aanbod

Je kan bij de klant rekenen op een mooi loon en hiernaast nog enkele extralegale voordelen:
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques van 6€ per gewerkte dag
  • Kilometervergoeding
  • 2 dagen homeoffice mogelijk na inwerkperiode
  • 20 verlofdagen + 6ADV + 1 extra per dag + 5 jaar ancienniteits

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht